Shoplog 23'11 - Dajana

Gisteren was ik de Kruidvat ingedoken om te profiteren van de stapelkortingen. En dat is me aardig gelukt hoor! :) Ik heb 3 make-upjes gekocht en daar kreeg ik 35% korting op, zo kreeg ik in totaal €2,40 korting. Daarnaast ben ik ook nog naar Bruna geweest voor wat Sinterklaas inkopen.. Hier zie je al mijn aankoopjes bij (en door) elkaar. ;)

Ik heb bij de Bruna de 'Girlz!' en 'Cosmogirl' samen voor €4,70 gekocht en de kruidnoten bij de Kruidvat voor maar €0,49.

Dan de make-upjes, ik geef de prijzen even aan zonder korting.. De Essence Multi-Action mascara, daar had ik al veel goeds over gelezen, voor € 2,49. De doorzichtige wenkbrauwengel, ik had hem al maar hij is op, voor €1,99. En een concealerstick van Catrice voor €2,29.

Daarnaast wou ik nog wat leuks kopen voor me ouders om voor Sinterklaas te geven.. Ik vind namelijk wel dat ze wat leuks verdienen! :) Daarom links een 'Quest' weetjesboek voor €6,99. Mijn vader is namelijk dol op dat soort boeken/tijdschriften.. En rechts het boek Rendez-Vous van Esther Verhoef voor -raad eens?- €5,95. Mijn moeder houdt van lezen, en dit leek me echt een leuk boek!

Hebben jullie al geprofiteerd van de stapelkortingen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.