Samsung Corby TXT covers

Image and video hosting by TinyPic
Vrijdag is het zover, dan ben ik jarig! Maar m'n echte cadeautje krijg ik zaterdag namelijk: de Samsung Corby TXT! En een van de voordelen van deze mobiele telefoon is dat de achterkantjes verwisselbaar zijn. Sowieso krijg je een aantal covers (achterkantjes) erbij als je de telefoon koopt maar toen op ebay wat aan het rondkijken was vond ik er meer, maar dan met leuke printjes. Nou wil ik er wel eentje (misschien twee) van voor wat meer afwisseling in de covers. Die die ik het leukste vind heb ik hieronder op een rijtje gezet!

Image and video hosting by TinyPic
Deze cover met allemaal Micky Mousejes erop vind ik echt heel cute! Maar misschien iets té druk, en té veel van het goeie.

Image and video hosting by TinyPic
Dit is mijn favoriet! Niet te druk maar wel helemaal mij. Vooral de kleur roze vind ik super en ik zie mezelf al helemaal rondlopen met deze cover op m'n mobieltje.

Image and video hosting by TinyPic
Dit is de derde maar vind deze persoonlijk het minst. De sterretjes zijn leuk maar ik vraag me af of het niet kinderachtig oogt.

Nou is mijn vraag aan jullie: Welke van de drie vind jij het mooiste?

Liefs Fleur

Edit: Ik had dit artikel al voorgeschreven dus wist nog niet dat ik het mobieltje online zou bestellen! Dat heb ik gisteravond gedaan bij bol.com en hij zou er als het goed gaat binnen 3-4 dagen moeten zijn. Ben benieuwd!

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.