Oriëntatie mag mij niet


Gisteren ging ik voor het eerst naar mijn stageplek bij het IVC. De plek is niet zo heel ver van mijn huis en het ligt dichtbij mijn (vroegere) dansstudio en ortho, dus ik zou de weg makkelijk kunnen vinden.. Dácht ik dus!
Mijn ouders hebben mij in het weekend serieus meer dan 5x de route laten zien en ze zeiden dat ik onmogelijk kon verdwalen omdat er zó veel verschillende routes zijn om daar te komen. We zijn er zelfs nog heen gereden! De route is echt heel simpel: Gelijk het centrum in en langs alle lovely winkels rijden, dan gewoon rechtdoor blijven gaan, steek de 'autoweg' over (niet te missen!) en sla dan de 4de afslag rechtsaf. In totaal is dat ongeveer 3 km. en duurt het nog geen kwartier om daar te komen. Nouja het zóu een kwartier moeten duren, maar bij mij duurde het maar liefs 3 kwartier! Ik was de weg praktisch gelijk kwijt toen ik in de stad aankwam, uhmm moest ik nou hier rechtsaf?? Na wat telefoontjes, smsjes en rondjes fietsen kwam ik eindelijk aan bij het IVC. Weliswaar een kwartier te laat. -.-

Nu zul je denken dat ik de weg wel uit mijn hoofd ken? Nou nee, ik stuurde later mijn vriendinnen ook nog de verkeerde kant op.. Dus toen waren we in plaats van 12 uur, half 1 weer terug van de supermarkt. :$ Hmm, ze zeggen altijd dat vrouwen niet kunnen oriënteren. Maar ik hou gewoon vol dat oriëntatie mij niet mag.. ;)
Kan jij, als vrouw-zijnde, wel goed de weg vinden?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.