NOTD + It's my birthday!

Image and video hosting by TinyPic
bron: weheartit.com

Ik ben vandaag jarig! Yeaaah! Alweer 15 jaar geleden werd ik geboren en dat vieren we vandaag :D Mijn verjaardag vier ik morgen met een paar vriendinnen en wat m'n grote verjaardagscadeau is weten jullie nou al denk ik ;) Vinden jullie het plaatje hierboven ook niet zooo lief?

En om dit artikeltje nog wat meer nut te geven een Nails Of The Day van een E.L.F. lakje. Deze heb ik al een hele tijd geleden gewonnen maar nog nooit op gedaan *shame on me* Het is de kleur Medium Red en in het flesje lijkt 'ie donkerder dan dat 'ie op je nagels is.

Image and video hosting by TinyPic

Hij dekt okay in 2 laagjes en goed in 3 laagjes. Ik verwachtte er niet zo veel van maar uiteindelijk vond ik dit nagellak wel erg fijn. Hij is erg dun maar droogt daardoor super snel! Op mijn ringvinger (jep, ik heb me aan papier gesneden) en mijn pink heb ik nog een klein diamantje gedaan om het wat minder saai te maken.
Image and video hosting by TinyPic

Een detail fotootje van de pink. Het begint nu weer eerder donkerder te worden en foto's maken word weer lastig. Het diamantje heb ik 'geseald' met een topcoat van Catrice die echt mooi glanst! Oftewel, als je goed kijkt zie je mij in m'n nagel ;)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.