NOTD - Copper Rulez baby!

Jaaaa, ik ben zo blij dat de Metallics collectie al in de winkel ligt! Helaas stonden er nog maar een paar lakjes in de Kruidvat, maar gelukkig ook het lakje dat ik wou. Ik heb het lakje 'Copper Rulez!' meegenomen en het magneetje erbij gekocht. And I love it!


Okay, ik moet toegeven dat het magneetje bij mij géén rechte strepen zet. Ik snap niet hoe een paar mensen het zo recht krijgen.. Ikzelf heb de magneet schuin boven me nagels gehouden en het enige wat ik kreeg zijn golven en vlekken. Gelukkig is de nagellak zelf al prachtig, maar toch is het met de magnetische golven erin nog veel mooier! Het is echt een prachtig koperkleurtje, zeker één van mijn favoriete lakjes! :)

Heb jij al zo'n magnetisch lakje?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.