NOTD - Christmas time!

Fijne feestdagen allemaal! :) Gisteren zag je Fleurs kerst LOTD en vandaag zie je mijn kerst NOTD. Mijn NOTD heb ik geïnspireerd op dit filmpje, maar ik besloot uiteindelijk toch een andere kant op te gaan. En ik vind mijn nagels nu echt fantastisch!
Ik lak ze niet zo vaak in een thema, meestal lak ik ze gewoon in één kleur met een klein beetje decoratie. Maar ik vind dat mijn nagels er zo leuk en vrolijk uitzien, echt precies hoe kerstnagels eruit moeten zien! :)

En het spijt me, maar ik kreeg echt geen mooie foto's gemaakt.. (mijn fotostudio is nog niet binnen) Maar wat ik heb gedaan is mijn nagels om en om rood en groen gelakt en dan daarover een glitter coat. Bij mijn ringvinger heb ik een strikje gemaakt en gouden nagellak erin verwerkt.

Gebruikt:
-Trind nail repair (als basecoat)
-E.L.F. 'dark red' nagellak
-Catrice 'Sea of green' nagellak
-MNY rode glittercoat
-Gosh 'Magic star' glittercoat
-Miss Sporty 'french white'
-BarryM 'gold'

Heb jij ook kerst nagels?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.