Movies I have to see

Het is weer het tijd van het jaar. En ik bedoel niet voor Sinterklaas of de ontieglijke kou die er nu is, maar ik bedoel voor de premières! In de maanden november/december gaan namelijk de meeste leuke films in première.. Heel leuk allemaal, maarja mijn geld lijdt er een beetje onder! :')
Laatst ging ik voor het eerst in een half jaar(?) weer naar de bioscoop, er waren gewoon geen films die ik wou zien die ik thuis niet kon dowloaden. (shame on me!) Maar gelukkig hadden we afgelopen zondag afgesproken om met ze zessen naar Due Date te gaan, en ik kan je zeggen dat de film echt de moeite waard is hoor als je van comedies houdt!

Maar er zijn echt nog veel meer films die ik wíl, moet en zal zien. Voor nu zijn het er gelukkig nog maar vier:

Namelijk: Harry Potter and the deathly hallows part 1, New Kids turbo, Jackass 3D en Sint. :)
HP volg ik al sinds het begin, dus om het slot te missen zou zonde zijn! New Kids & Jackass moet ik gewoon zien omdat me het gewoon zo grappig lijkt. En Sint is gewoon onmogelijk om niet te zien, helaas komen we er niet in. :(

Heb jij nog films die je wilt en zal zien?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.