I had to cook

Tumblr_l9xv58buou1qavlt8o1_500_large

Nu is stage loop heb ik veel meer tijd om andere leuke dingen te doen, en ben ik vaak nog eerder thuis dan mijn ouders. Dus leek het me leuk om een keer voor ze te koken, en sprak ik af dat ik gisteren zou koken.
Helaas kan ik niet koken als de beste, ik heb het haast nooit gedaan, en ging ik maar naar de supermarkt voor zo'n Knorr wereldgerecht. Ik kocht het gerecht voor Mexiaanse Enchilada's! :)

Het was redelijk makkelijk te maken, ik hoefde niet te haasten of te timen. Wel moest ik vaak veel tegelijk doen, maar dat lukt nog wel. ;)
Ik wou nét de foto's plaatsen toen mijn camera-stick begon te crashen! Al mijn foto's zijn dus verpest, ze waren eerst allemaal verdwenen, maar toen ik ze terug toverde met een of ander programma kwamen de meeste foto's maar half terug (de andere helft is grijs!). Ik wordt écht gek, maar ik plaats dus maar één (halve) foto..

^^ Zo ziet het er dan vanbinnen uit, dan moet je het alleen nog dubbelvouwen.. ;)

Maar de grote vraag natuurlijk, hoe smaakte het?! Ikzelf vind echt niet gauw dingen lekker, maar dit was heel lekker vond ik! Alle ingrediënten zijn gewoon precies goed en totaal niet overheersend.. De smaak is niet echt te beschrijven, het is in ieder geval niet pittig of zuur.
Koken jullie ook wel eens voor andere mensen? Zo ja, ken je nog een gerecht dat ik zéker moet proberen te maken?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.