Herôme Hand Cream

Iets waar we in de winter vooral mee te maken krijgen: Droge, ruwe handen. Door handschoenen, de kou/warmte, de wind en lage luchtvochtigheid beschadigen je handen. En ik merk zelf ook wel dat ze snel droog worden.. Om ze te beschermen en te verzorgen gebruik ik de 24 hour protective hand cream van Herôme.
We kregen deze hand cream om te reviewen samen met nog een lakje, vandaag review ik alleen de hand cream.

Allereerst vind ik de verpakking er heel mooi uitzien. Heel simpel, maar toch geslaagd! Ook zit er best veel in, namelijk 80 ml.
De cream beloofd een onmiddelijk verzachtend effect en binnen 2 weken een zichtbaar verbeterde huidconditie. Dat van een zichtbaar verbeterde huidconditie kan ik nog niet zeggen, want ik gebruik de cream nog maar een week. Maar ik merk wel dat mijn handen gelijk veel zachter aanvoelen en minder (zeg maar gerust niet meer) droog aanvoelen.
De suspensie is anders dan ik had verwacht. Ik moet best hard knijpen in de tube om er wat uit te krijgen, omdat de cream heel stug is. Gelukkig heb je maar heel weinig nodig, de cream is namelijk wel heel smeerbaar.
Btw; Let niet op de huidskleur, het licht was niet echt mooi.
De cream trekt na het smeren gelijk in en plakt niet. Je voelt en ziet wel een dun vettig laagje op je handen, maar ik vind het niet erg. Heerlijk vind ik hem! De geur is niet echt te beschrijven, het ruikt in ieder geval niet sterk of overheersend.
Een groot voordeel is ook dat er SPF15 in zit, een hoge beschermingsfactor tegen de zon dus! Dit is, ook al zou je het niet zeggen, ook nodig voor in de winter.

Al met al een heerlijke handcrème, het enige échte nadeel is de prijs. Je betaald namelijk €17,95 (!) voor een tube van 80 ml.

Hoe beschermen jullie je handen in de winter?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.