Everyday Minerals eyeshadows

Image and video hosting by TinyPic

Al redelijk lang geleden had ik bij Dhini een pakketje met wat Everyday Minerals producten (3x oogschaduw 2x blush). De blushes zijn voor mij iets te licht en iets te donker maar de lichte gebruik ik als highlighter. En de oogschaduws... ik ben fan! Ik kreeg drie neutrale kleuren die perfect zijn voor een schooldag make-up.

Image and video hosting by TinyPic

Sea Horse: is een mooie highlighter kleur. Het is een warme kleur met een beetje glitter. Vaak vind ik een highlighter onder m'n wenkbrauw snel too much maar deze vind ik perfect.
Hipster Hippo: is een taupe kleurtje. Voor een hele simpele look combineer ik Sea Horse en Hipster Hippo. Het fijne aan deze kleur is dat je 'm kan opbouwen, een laagje, twee laagjes etc.
At The Zoo: is een (donker)bruine kleur die ik het minst gebruik van allemaal. Het is een mooi kleurtje, maar niet bijzonder.

Image and video hosting by TinyPic

Swatches! Ik vind pigments best moeilijk om te swatchen eigenlijk, ik zat een beetje te klooien met hoe ik het op m'n vinger kreeg, haha! Van links naar rechts: Sea Horse, Hipster Hippo en At The Zoo. Allemaal goed gepigmenteerd dus! Ook hebben ze namen wat ik erg leuk vind en ze makkelijk te vinden zijn op de site.
Echt heel goedkoop vind ik ze niet 6,50 dollar voor een Mini (ik denk dat dat gewoon het formaat is wat ik heb) en 4,50 dollar voor een Travel size.

Hebben jullie Everyday Minerals producten? En vinden jullie ze fijn?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.