Even wat anders...

Heb je dat ook wel eens, van die dagen dat je totaal geen zin hebt om je te concentreren op iets? Zo'n dag was gisteren, mijn aardrijkskunde proefwerk heb ik dan ook zwaar verprutst en als ik zo terugkijk op de dag heb ik vrij weinig gedaan.. Toen ik thuiskwam (om half 5) had ik echt geen kracht noch zin meer om iets nuttigs te doen. Gelukkig ging ik die avond met een paar vrienden naar zo'n talentenjacht op school kijken, en het was echt heel gezellig. Maar door dit allemaal had ik echt geen tijd om een artikel te schrijven. Echt waar, sorry hiervoor! :(

Vandaag wordt gelukkig een heel leuke dag! Ik ga vandaag met Fleur in de stad shoppen, eventjes rustig me ze tweetjes. We beginnen de dag om 1 uur met een brunch bij Bagels&Beans. :D (love it!) Daarna gaan we wat Sinterklaas inkopen doen, altijd leuk zo'n zoektocht naar cadeautjes. We gaan, als we tijd over hebben, natuurlijk ook gewoon shoppen. Maar we hebben niet echt iets nodig, dus we gaan er echt een leuke en chille dag van maken! :)

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.