EOTD - Soft black with a sparkle of gold


Op deze look kwam ik eigenlijk 'per ongeluk'. Ik had op m'n kwast nog wat goud zitten toen ik donkergrijs opbracht. En toen ik dat zeg had ik iets van; dat is mooi! Dit is het eindresultaat, simpel maar mooi, niet heftig of te aanwezig maar subtiel.
Ik ben begonnen met een donkergrijs (wat niet echt terug te vinden is) in het buitenste deel van m'n ooglid en een beetje in de crease. Daardoor depte ik lichtjes wat goud. Datzelfde deed ik onder m'n oog. Met een higlighter in de binnenste ooghoek en dat blenden naar het midden toe, wat zwart oogpotlood op de waterlijn, liquid eyeliner boven het oog en wat mascara maakte ik de look af.

Image and video hosting by TinyPic

Wat heb ik gebruikt?
- Hema oogschaduwbasis (gedepot)
- Hema Jip en Janneke oogschaduw in 01 Black (eerder donkergrijs)
- De goude oogschaduw komt uit het Smoky Eyes by Casuelle palette
- MNY oogschaduw in 005A
- Etos Kohl pencil in zwart voor op de waterlijn
- Essence Liquid Eyeliner
- Essence Multi Action mascara

Nu pas zie ik dat het ook een echt budget look is, haha ;) Ik heb deze look al gedragen om uit te gaan eten en naar te stad te gaan. Voor school zou 'ie ook wel kunnen maar ik heb 's ochtends helaas niet zo veel tijd.

Wanneer zouden jullie deze look dragen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.