De leukste vestjes op een rijtje

Toen ik gister aan Dajana vroeg wat ze een leuk trendy kledingstuk vond antwoordde ze enthousiast: vestjes! Vestjes zijn erg handig zowel in de zomer als in de winter maar ook in de lente en herfst. Oftwel, het hele jaar door! 's Winters mogen ze wat dikker en in de zomer lichter voor 's avonds als het wat kouder is. Zelf draag ik ze ook veel en dan vooral gewone simpele grijze, zwarte of een effen kleurtje. En vandaag zet ik voor jullie (en ook een beetje voor Dajana ;) wat leuke vestjes op een rijtje!


Image and video hosting by TinyPic
Deze van de H&M is erg makkelijk te combineren maar is toch specialer door de gouden knoopjes en lijnen. Hij kost 19,95 bij (wat anders) de H&M!

Image and video hosting by TinyPic
Ook deze is van de H&M en kost 29,95 wat ik wel een beetje prijzig vind voor een vestje. Maar hij ziet er zoo perfect uit vind ik! Driekwart mouwen en lekker losjes.

Image and video hosting by TinyPic
Het volgende exemplaar spotte ik op Topshop en vond 'm echt gelijk leuk! Lekker apart door de verschillende stroken wolligere wol (ik denk niet dat dat bestaat: wolligere ;) en noem het gerust een vest want hij lijkt me lekker warm. Helaas hangt er wel een prijskaartje aan: 65 pond.

Image and video hosting by TinyPic
Deze ook van Topshop deed me erg denken aan een vestje dat ik in de Primark had gezien. Die had namelijk ook een kanten achterkant en het geeft wel een speciaal effect! Al twijfel ik of ik het zelf zou dragen. Hij kost 45 pond.

Image and video hosting by TinyPic
Lekker simpel maar met een cute detail! Dit schattige vestje komt van de New Look en kost 19,95 pond.

Tijdens m'n zoektocht naar leuke (met de nadruk op leuke) vestjes kwam ik er ook tegen waar van ik dacht: wat is dit? ;O
Kijk maar zelf....

Image and video hosting by TinyPic
Laten we het erop houden dat het niet echt mijn smaak is ;) Hij komt trouwens van de New Look.

Dragen jullie vaak vestjes?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.