Favourite clips

De laatste tijd heb ik echt een paar liedjes die mij gewoon op een of ander manier raken. En dan bedoel ik niet emotioneel, maar gewoon dat ik me gewoon weer helemaal goed voel als ik dat liedje hoor en de clip zie. :')

Als eerste het liedje 'Fuck you', gewoon puur omdat het liedje en clip zo leuk zijn. En hij heeft groot gewoon gelijk in het liedje..

Ik weet niet wat ik heb met het liedje 'Magic', maar ik wordt er elke keer weer vrolijk van!


'Firework' is dan weer zo'n nummer die zo ongelooflijk mooi is. Hij mag gewoon niet ontbreken in dit lijstje! De clip is zo mooi en de tekst nog mooier..

Ook vind ik het liedje 'Just the way you are' van Bruno Mars prachtig, ook de clip is prachtig. Maar ik denk dat de meeste van jullie zowel de clip als het liedje uit je hoofd kennen, dus hierbij bespaar ik jullie die. ;)

Welk liedje raakt jou nou echt?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.