BNTM: The grand final


Ik ben zelf echt fan van het programma BNTM/HNTM en ik heb echt elke aflevering gevolgd.. En jaaa gisteravond was het dan eindelijk tijd voor de finale met toch echt de vier finalisten die ik al van begin af aan de besten vond. :) Namelijk: Renée, Melissa, Alix en Marjolein.
Nu heb ik wat anders gezegd bij dit artikel, maar dat was vooral naar uiterlijk gekeken.

En het is jullie vast niet ontgaan dat Melissa de winnares is! :D Jaaaaaa, ik ben echt zo happy! Ik vond haar echt de beste; Ze loopt prachtig, heeft een perfect lichaam en ze is van zichzelf al echt gorgeous. Ik gunde het haar ook echt, omdat zij zelf woont in een stad waar ze nauwelijks uitkomt en ze op een school zit met haast alleen maar jongens. ;)
Renée was zelf ook heel goed, maar ik gun het haar gewoon net niet.. Alix vond ik zelf ook héél mooi en wauw wat een lach, maar ik vind haar toch nog veel te jong om nu al in 'the hard business' terecht te komen. Marjolein vond ik gewoon niet zo'n modellen uitstraling en personality vergeleken met de andere finalisten.

Dit zijn mijn 2 favoriete foto's van Melissa:


Is ze niet mooi?! Kijk wat voor mooi, scherp gezicht ze heeft en dan dat mooie, volle haar..

Keek jij het? Zo ja, welke finalist moest volgens jou winnen en waarom?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.