Wishlist H&M

Herfstinkopen, één van de meest stressvolle shopmomenten van het jaar. Als je eraan begint ben je nog vrolijk, maar wanneer je al 5 winkels in en uit bent gelopen en nog niks hebt gekocht...... Oowh dan begint de irritatie pas! De stress dat je toch écht wat moet kopen omdat je anders de hele herfst/winter te koud rondloopt (natuurlijk overdrijven we altijd wel een beetje). Gelukkig kan je dit voorkomen door thuis wat webshops door te kijken voor leuke kleding, en vandaag laat ik mijn H&M wishlist zien.. ;)

Het gaat in dit geval eigenlijk alleen om bovenkleding.. Ik heb namelijk al zát nieuwe broeken voor de herfst/winter. De wishlist is niet helemaal realistisch, het is niet zo dat ik alles wil. Ik wil bv. één of twee van die dingen, maar vind ze allemaal wel leuk.. ;) Ik ben echt vooral dol op vestjes, je kan ze met zo veel combineren en zoveel verschillende looks ermee maken!
Ik ga binnenkort ook shoppen in Engeland (denk daar maar aan Primark & New Look enzo) en daar hoop ik wel heel goed(koop) te scoren. :)

Heb jij al herfstinkopen gedaan?

Liefs Dajana



About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.