Wish Pearl

Image and video hosting by TinyPic

Toen ik en Dajana gister in de stad waren gingen we zoals gewoonlijk ook even langs de Tiger. Tiger DK is een winkelketen uit Denemarken waar ze goedkope maar super leuke hebbedingetjes verkopen. En daar kwamen we dit tegen: de wens parel. Het idee is echt super leuk, kijk maar naar het volgende plaatje.

Image and video hosting by TinyPic

In het doosje zat een blikje met daarin een schelp en in de schelp zat weer een parel. Verder zit er nog een ketting bij waar je de parel in kan doen. Het is de bedoeling dat je dit geeft aan iemand waarom je geeft dus gaf ik er een aan Dajana en Dajana aan mij ;)

Image and video hosting by TinyPic

In de schelp zit een van vijf bovenstaande parels. Je weet niet van te voren welke erin zit dus dat maakt het extra leuk bij het openmaken van de schelp! Wit staat voor wijsheid, Crème staat voor succes, Perzik staat voor gezondheid, Paars staat voor rijkdom en Zwart voor Liefde. En, zijn jullie al benieuwd welke ik heb? ;)

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb zwart dus LIEFDE! Yeeeey ben er echt heel blij mee, en Dajana had perzik dus gezondheid. Deze kostte 4 euro bij de Tiger wat echt ontzettend cheap is. Op internet verkopen ze ze bij Applepiepussy voor 22 euro! Als dat geen verschil is ;)

Wat vinden jullie van zo'n kettinkje, of hebben jullie er misschien zelf eentje?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.