What I watch.. 0.0

Wat zitten we toch in drukke weken. Veel huiswerk, veel uren en vooral veel toetsen! Ik heb dan ook max. 1 dag per week vrije tijd en de rest gaat allemaal aan school op.. Het kleine beetje tijd dat ik over heb gebruik ik voor de blog, om even te relaxen (gwn leuke dingen doen) en om tv te kijken. Gelukkig zijn er doordeweeks zát dingen op tv en heb ik bijna elke dag wel een vast iets wat ik altijd kijk! :)

Maandag: Kijk ik BNTM, Project Catwalk & The Millionaire Matchmaker

Dinsdag: Kijk ik Glee & Eastwick


Woensdag: Kijk ik leuke films (er is altijd wel een leuke!).. Vandaag ga ik room 1408 kijken ;)


Donderdag: Expeditie Robinson & Oh Oh Cherso! =)


Vrijdag: The Voice of Holland


Zaterdag-Zondag: Kijk gwn wat dan op tv is, of gwn helemaal niks..

Wat kijk jij allemaal??

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.