Trind cuticle verzorging

Image and video hosting by TinyPic

Na maandenlang opgeborgen te staan wou ik deze vakantie toch eens deze producten van Trind voor de nagelriemen proberen. Al een tijdje irriteer ik me een beetje aan m'n nagelriemen maar ik deed er niks aan. Ik heb voor en na foto's gemaakt maar vertel ook ietsje meer over de
producten zelf. Die die ik heb zijn onderdeel van The Perfect Systeem van Trind.
Zowel met de Remover als met de Balsam moet je heel voorzichtig omgaan en gebruiken en de instructies goed doorlezen. De remover zou er dus voor zorgen dat je je nagelriemen terug kan duwen en ze kan verwijderen. De balsam zou er daarna voor zorgen dat ze goed verzorgd worden.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Voor & na

Op de plaatjes valt niet erg veel te zien maar volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan! Want ik merk bijna geen verschil. Ik heb met de stokjes m'n nagelriemen terug geduwt en er een beetje aan gepruts en het enige wat ik merkte is dat ze echt zacht en flexibel werden. Misschien heb ik de remover er niet lang genoeg op gelaten heb want ik ben zo iemand met weinig geduld ;)

Verzorgen jullie je nagelriemen? En hebben jullie nog tips voor me hoe het beter zou kunnen lukken?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.