TNT Try Now

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb weer leuks voor jullie ontdekt! (of jullie kennen het al ;)Via Dajana kwam ik deze site van TNT terecht waar je gratis testers kan aanvragen. Ongeveer een anderhalve week geleden vroeg ik zelf ook een tester aan van Guhl Pracht Lang en die kwam vrijdag binnen! Het enige wat je hoeft te doen is je gegevens invullen en wat korte vragen beantwoorden wat in het geval van Guhl over haarverzorging gingen ;)

Image and video hosting by TinyPic

Dit zijn ze! Ik krijg een tester van de Shampoo en eentje van de Crème-Conditioner van beide 10 ml. Ik heb ook echt lang haar maar zelfs voor mij zit er teveel voor 1x in dus met wat geluk kan ik er wel twee keer mee doen.
Op dit moment (dat ik dit schrijf) is deze tester wegens succes niet meer beschikbaar maar er zijn nog wat andere leuke dingetjes zoals een tester van Beyonce Heat parfum!

Vragen jullie wel eens gratis testers aan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.