Shoplog herfstvakantie - Fleur

Yes! Eindelijk voor jullie weer eens een filmpje over wat ik heb geshopt in de herfstvakantie die voor mij al weer is afgelopen :( Ik heb geshopt bij o.a. de Primark en New look en in nog wat meer winkels. Ik rush er een beetje doorheen en laat niet alles even duidelijk zien dus heb nog wat foto's na het filmpje! Have fun watching ;)



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Wat vinden jullie van de Primark? En gaan jullie er vaak winkelen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.