Shoplog Amsterdam

Toen mijn moeder vorige week aan mij vroeg of ik zondag (gisteren ;) mee naar Amsterdam wou zei ik gelijk volmondig JA! Dit was echt de eerste keer dat ik naar Amsterdam ging om echt te shoppen en de stad te zien. En omdat de eerste keer was zijn we niet in zo veel winkels geweest, maar hebben we meer de stad bekeken. Maarah geeft niks, heb alsnog wel wat gekocht! :) Ik ben dit keer vooral in winkels geweest die je hier in Nijmegen niet hebt, want tsja ik kan wel wat in de H&M gaan kopen maar of dat ook even leuk is?

Als allereerst dit topje met print. Het topje heeft een gebroken wit kleurtje met verschillende spulletjes erop én een borstzakje.. x) Echt héél leuk als je het met een zwarte tailleriem combineert ;) Het topje kostte maar €6 bij River Island

Ik heb ook nog een 'puntig' vestje gekocht in een soort van versleten paarse kleur.. Echt heel dun stofje, maar hij is wel warm! I love it! Hij kostte €15 bij de New Yorker.

Dan nog dit nogal basic shirt met 3/4 mouwen.. Ik heb gewoon nog niet zoveel witte kleren er ik vind de details op de mouwen gewoon heel schattig! Het kostte €13 bij Bershka..

Zoals je ziet heb ik niet zo veel gekocht, maar ik heb me ook nogal ingehouden omdat ik donderdag naar Engeland ga!! :) Maar k ben wel heel tevreden met me aankoopjes..

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.