OOTD - Simple with a twist

Image and video hosting by TinyPic

Op vakantie had ik bij United Colors of Benneton dit giletje met studs gekocht voor €28 en het leek me wel leuk om er een Outfit Of The Day mee te maken! Hier heb ik 'm gecombineerd met een wit topje van de H&M (rond de €10) met wat knoopjes maar dat vind ik voor nu wat te koud. Dus voor school combineer ik 'm met een grijs shirtje met halve mouwen.
De broek is van de H&M en kostte maar €9,95! Toch zittie super lekker en comfortabel. De ballerina's zijn van de Invito en waren in de sale ook maar €9,95 :D

Image and video hosting by TinyPic

De ankerketting komt van de Pieces vandaan en was (again) €9,95. Even duur dus als de broek en ballerina's, haha! Ik vind het giletje erg leuk om een outfit wat extra's te geven. Alleen het shirtje op de broek had ik te simpel gevonden maar met het giletje erbij vind ik veel leuker.

Dragen jullie wel eens giletjes, en zo ja, hoe combineren jullie ze?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.