NOTD - Essence The Twilight Saga Eclips 01 Undead?

Ik weet dat veel mensen heel nieuwsgierig waren naar The Twilight Saga Eclips LE maar helaas is deze collectie niet daar Nederland gekomen. Nou waren er twee dingen uit de collectie graag wou hebben, de nagellak hierboven en de glitter powder. Toen ik in Duitsland was heb ik wel de glitter poeder gezien maar de rest van de LE niet. Geloof me, de glitter poeder was 10keer niks. Maar toen Dajana terug kwam van vakantie (long time ago!) kreeg ik een cadeautje en rara wat was het? DE NAGELLAK!

Image and video hosting by TinyPic

Isn't it gorgeous?! Ik dacht eerst van misschien is het kleurtje te donker voor mij was maar nee hoor, I love it! Hij lakt prima en dekt met 2 laagjes en kan geen minpunten bedenken! Ik denk niet dat 'ie nog ergens te krijgen is maar Eyeko Vampira Polish lijk er erg op denk ik.

Houden jullie van donkere nagellak?

Liefs

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.