NOTD - England here I come!

Jajaaa, gisteren was het zover. :) Ik ben voor 4 dagen naar Huddersfield om mijn broer te bezoeken en om te shoppen ofcourseee.... (read this if you don't remember) Ik was trouwens met de vliegtuig gegaan, for the first timee! (nouja, dat ik me kan herinneren ;)
Maar omdat ik 4 dagen ga en mijn nagellak altijd heeeel snel chipt heb ik mijn nagels in een simpel kleurtje gelakt die niet zo snel opvalt.. Helaas want het leek me awesome om me nagels zo te lakken:

somethingtolove:  england flag

Ahja, ander keertje.. ;) Dit keertje hield ik het lekker simpel met een goudbrons kleurtje van de oude Catrice lakjes: Vanilla Glow.. Helaas kreeg ik dit ├ęcht niet mooi op de foto dus sorry, maar wat vind je van de thema nails hierboven? Lak jij jouw nagels ook wel eens zo in een thema?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.