My new hair!

Donderdag ben ik naar de kapper geweest! Ik heb van mezelf gewoon lang steil haar maar dat heb ik nu al zo lang dat het begon te vervelen. Aangezien m'n dode punten er nodig af moesten (ik was al maaaanden niet meer naar de kapper geweest) maakte ik een afspraak bij de kapper. De dagen ervoor twijfelde ik al of ik een pony zou nemen, een rechte. En zelfs toen ik in de stoel bij de kapper zat was ik nog aan het twijfelen. Wel een pony, geen pony, wel, niet etc. Maar toen kwam de kapster met een ander idee: een schuine lok! Jep, dat leek me wel wat. Ik kan nog altijd een rechte pony nemen ;)

Image and video hosting by TinyPic
Before

Image and video hosting by TinyPic
After

Om eerlijk te zijn is de eerste foto ook na de kapper genomen maar had ik de lok gewoon even naar achter gedaan. Maar zo ziet het er normaal ook uit ;)
En het is wennen zeg! Ik moet er sowieso wat haarlak in doen anders blijft het niet zitten en het hangt nogal vaak in m'n ogen. Maar ik heb het er voor over!

Wat vinden jullie leuker, de before of after?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.