Jummy jummy... handcrème!

Vanaf de herst tot diep in de winter hou ik ervan om mijn handen lekker in te smeren met jawel, een lekkere handcrème! Maar voor mij moet een handcrème aan best wel punten voldoen anders beland 'ie na een paar gebruiken in een hoekje van de kamer. Nee zo erg is het niet hoor maar ik vind het bijvoorbeeld wel belangrijk dat de geur lekker is, niet te aanwezig, te chemisch of gewoon vies! Ook de substantie is van belang omdat ik er niet van hou als er een dikke laag crème op zit. Laten we kijken naar welke ik gebruik...

Image and video hosting by TinyPic


*Ik ben er me van bewust dat de plaatjes niet zo goed zijn maar aangezien het weer vroeg donker is word het foto's maken lastiger.*
Links een minitje van Lavera, deze is erg handig om mee te nemen in je tas of als je op reis gaat. De geur is een beetje apart (sinaasappelachtig) en vond ik op het begin niet zo lekker. Maar na een paar keer deze gebruikt te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik 'm wel fijn vind!
Rechts eentje van Trind die gewoon lekker simpel naar crème ruikt. Verder belooft 'ie niks dus het is gewoon een simpele prima handcrème.

Image and video hosting by TinyPic

Maar mijn personal favorite handcrème van Essence! Hij was volgens mij maar 1 euro maar hij ruikt goddelijk (naar iets yoghurt/fris/fruitigs)! Hiervan gebruik ik maar een klein erwtje en dat is genoeg. Ik wil hier nog meer van dus in Duitsland sla ik nog eens mijn slag ;D

Gebruiken jullie veel handcrème in de herfst of winter?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.