Jelly Beans



Jelly Beans!! Mijn favoriete engelse snoepjes.. :) Ze zijn zo zoet, zacht en smaakvol. Jammiee! Voor als je niet weet wat Jelly Beans zijn: Het zijn kleurrijke bonen om te snoepen in heel veel verschillende en aparte smaken. Believe me, they're lovely!

Ik kwam ze hier in Nederland tegen in de River Island (voordat ik naar Engeland vertrok) en ze kostten maar liefs €5! Okay, dat ging ik dus écht niet betalen voor een pakje snoepboontjes..
Gelukkig kwam ik in Engeland hetzelfde pakje voor £3 tegen en dit keer liet ik ze dus echt niet staan. Ik kocht toen de 'Jelly Belly' beans, en de smaken die daarbij zaten waren echt heerlijk. Denk aan: Marshmallow, Candy Floss, Tutti Fruitti en veel meer! De smaken smaakten zo ongelofelijk écht dat het lijkt alsof je het product met die smaak echt eet..
Ik at het pakketje in 2 dagen helemaal leeg en ik vond het wel leuk om nog één te kopen voor Nederland.. Ik vond gelukkig een ietwat goedkopere variant, namelijk van 'The Jelly Bean Factory'. Het zijn bijna precies dezelfde smaken en het pakje is zelfs groter! :) Helaas zijn de smaken iets minder 'wauw' als de 'Jelly Belly' beans, maar tsja ze blijven heerlijk...

Heb jij ook een favoriet lekkernij? Zo ja, wat?!

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.