I've tested...

Image and video hosting by TinyPic
Ik denk dat de meeste mensen er wel last van hebben: die zwarte puntjes op je neus. En natuurlijk zijn die niet zo charmant en willen we ervan af. In het Kruidvat kan je van het eigenmerk of bijv. Nivea (plaatje hierboven) kant en klare strips kopen voor op je neus. Maar meestal doen die pijn en kosten ze wel wat als je ze regelmatig gebruikt. Nou heb ik zelf alleen evaring met die van Essence en Kruidvat zelf en vind die van Kruidvat het beste. Maar het eraf halen, tja, dat doet gewoon zeer! Nou kwam ik eergister op dit filmpje, waar een vrouw uitlegt hoe zij een masker maakt (met als ingredient alleen eiwit). Het is echt super easy en gister heb ik het geprobeerd.


Schrik niet! Dit ben ik gewoon met het masker op en ja, we hadden alleen toiletpapier met blaadjes erop ;) Alles was super easy en lukte in 1 keer dus dat zit goed! Alleen na een tijdje (10 min.) begon m'n huid echt te trekken en dat was wel heel vervelend. Het masker was toen nog niet hard dus ik wou het er nog niet afhalen. Ik denk dat ik niet genoeg eiwit op heb gesmeerd want het papier is nog heel zichtbaar. Terwijl op het filmpje is het papier echt doorzichtig geworden.

Het eraf halen van het masker ging goed en deed geen pijn. Er bleven her en der nog wat stukjes masker opzitten maar dan kon ik eraf pulken. Maar de werking? Nope, veel geholpen heeft het zeker niet! M'n huid voelde wel schoon en verfrisd en de poriën leken iets kleiner. Na het masker wel even een lekkere crème opsmeren anders voelt je huid droog aan.

Ik ga het nog wel een keertje proberen en dan meer eiwit gebruiken en misschien een laagje toiletpapier minder gebruiken (toiletpapier bestaat uit laagjes, get it? ;).

Lijkt dit masker jullie iets? En gaan jullie dit proberen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.