Help me choose a new ... phone!

Over een maand ben ik weer jarig en word ik alweer 15. En voor mij verjaardag krijg ik een nieuw mobieltje maar... ik twijfel nog! Dus jullie mogen maar eens jullie mening geven over de twee die ik het mooiste vond.
Als eerste de Samsung Corby Text, deze is gewoon met qwerty toetsenbord aan de voorkant en de achterkant is op deze foto's wit maar die kan je verwisselen. Ook op ebay kan je achterkantjes krijgen dus dat is wel een groot plus punt. Ook heeft 'ie alles wat ik wil (camera, mp3 etc) voor een niet te hoge prijs.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Als tweede de LG GW300 en deze is in Black-Silver en is wat goedkoper dan de Corby. De LG is verkijgbaar in allerlei kleuren o.a. wit, zwart, blauw en roze. En ook deze heeft de alle dingen die ik graag op een mobiel wil hebben (weer het qwerty toestenbord ;) .
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nou gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar de Samsung Corby Text want ik heb ze beide in de winkel gezien en die trok me toch meer aan. Ook de achterkantjes die je kan verwisselen vind ik erg leuk! Alle foto's zijn van Bol.com en daar ben ik uiteindelijk ook van plan 'm te kopen want daar zijn ze al simlockvrij!
Ik snap dat niet iedereen deze mobieltjes mooi vind (ieder z'n eigen smaak ;) maar welke zouden jullie uitkiezen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.