Happy Halloween!

Imgp0016_large

Het is vast niet aan jullie voorbij gegaan dat het vandaag Halloween is! Een feest dat hier in Nederland helaas niet zo gevierd wordt, maar in Amerika één van de grootste en leukste feesten van het jaar is.. Zelf heb ik gisteren met 2 vriendinnen (inc. Fleur ;) een filmavond bij mij thuis gehouden, met horrorfilm & pompoen natuurlijk! We gingen trouwens 'Mirrors' kijken, en nu ik dit schrijf heb ik het nog niet gekeken dus kan er nog niks van zeggen..

Ik laat jullie in het heel kort zien hoe mijn 'halloween-pompoen in de maak' proces eruitzag:


























En dit is het resultaat:
















Leuk toch?! Maar helaas was het proces 10x moeilijker dan ik had verwacht! Echt zwaar werk zeg... Maar het is het waard hoor! :) Vier jij halloween, zo ja hoe?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.