Flavourites Live! 2010


Ken je de site Flavourites al? De site is een verzamelplaats voor alle leuke webshops in verschillende categoriën. Superhandig zo'n overzichtje! Op de site vind je naast webshops ook een top 10 musthave's, flavourzine (tijdschrift van flavourites), heel veel kortingscode's voor de webshops en een nieuwsbrief. :)
Nu zijn er heel veel mensen die niet online mogen bestellen, maar flavourites heeft er wat op bedacht! Namelijk 'Het Flavourites Live!' event 2010! Flavourites gaat dan samen met 134 online shops 3 dagen lang spullen 'live' verkopen.. Zo kan je eindelijk dat ene leuke jurkje die je online hebt gezien passen of dat leuke cadeautje zónder verzendskosten kopen. We like it! Jammer genoeg (voor mij) is het wéér in Amsterdam, een stad aan de andere kant van Nederland. Maar tsja, beter ergens dan nergens toch!?

Je kunt hier online kaartjes bestellen voor €7,50 p/persoon + €2 administratiekosten (dus meerdere kaartjes tegelijk bestellen!).. Aan de deur kosten ze €10, dus ook niet zo duur toch? ;) Neem zeker nog een kijkje op de site van het event, want je vindt er nog veel meer leuke acties!

Ik ga er zelf niet heen omdat Amsterdam gewoon heel ver is voor mij én ik was laatst nog naar Amsterdam.. Maar het idee is gewoon geweldig! Ga jij erheen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.