Essence Multi Action mascara

Image and video hosting by TinyPic

Een tijdje geleden had ik een lijstje gemaak met de beste mascara's (naar mijn mening). En deze van Essence stond op nummertje 2! Tijd voor een review dus van deze mascara van Essence. Om te beginnen: hij is cheaaaap, namelijk maar 2,49 euro! Koopje toch?
De verpakking vind ik niet fantastisch maar wel lekker girly door het roze accent. Voor de rest gewoon simpel zwart.

Image and video hosting by TinyPic

Ook het borsteltje is erg simpel en gewoontjes maar werk naar mijn gevoel prima. Hij pakt alle haartjes goed mee en ook de buitenste wimpers zijn goed te doen.
Voor de rest belooft 'ie extra volume, lengte en krul! Dat zijn wel erg veel beloftes in één zeg, laten we kijken wat 'ie nou echt voor m'n wimpers doet...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ik moet zeggen dat de foto 'm niet erg veel goeds doet, ook heb ik op de foto's geen wimperkrultang gebruikt wat ik normaal wel elke dag doe.
Extra volume: Jawel, het geeft extra volume!
Lengte: Nou, beetje het zijn gewoon mijn eigen wimpers die normaal wat blonder zijn aan het uiteinde. Door de mascara word het zwart en lijken ze langer!
Krul: Een beetje, maar met wimperkrultang is het veel mooier.

Al met een al een erg fijne mascara voor een super prijsje! Dus heb je snel een nieuwe mascara nodig maar heb je geen geld voor een duurdere? Koop deze!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik Essence mascara's over het algemeen niet zo fijn vind op deze na ;)

Wat is jullie ervaring met Essence mascara's en welke vinden jullie fijn?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.