De leukste nail-art tutorials op een rijtje!


Sinds een paar maanden ben ik steeds meer verslaafd aan nagellak en ook nail-art! Nou ben ik daar nog niet heel handig in dus kijk ik vooral veel filmpjes om het daarna na te maken of inspiratie uit te halen. Het is niet altijd even makkelijk maar met oefenen alleen al kom je een eind!




Deze tutorial is in het Duits, maar voor ons Nederlanders/Belgen wel redelijk te verstaan denk ik, anders kan je natuurlijk nog altijd kijken hoe ze het doet. Deze vind ik echt heel leuk en hij ziet er niet té moeilijk uit.

Deze tutorial is van dezelfde vrouw als die hierboven en ook deze is niet heel moeilijk. Het geeft simpele nagellak toch wel extra's! Deze lijkt me ook heel mooi op donkerblauw.




Deze nail-art is geinspireerd op Beyoncé (het zal wel een videoclip zijn van haar ofzo) en echt super easy! En dat kan ik weten wat ik hem 'm geprobeerd. Nou is dat alweer een tijdje geleden en heb ik geen foto gemaakt, jammer!



Deze vond ik wel leuk omdat het een 4 in 1 is! Nou zou ik persoonlijk niet voor rood kiezen maar paars of blauw ;)



Ik denk dat dit wel de simpelste is van deze vijf. Gewoon simpel maar super leuk! Nou staat er bij het filmpje 'Christmas nails' maar dit is natuurlijk ook erg leuk voor het uitgaan. Alleen het eraf halen, dat lijkt me ietsje lastiger!

Doen jullie vaak nail-art?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.