De beste The Voice Of Holland audities

Al bijna een maandje kijk ik elke vrijdagavond The Voice Of Holland. En ik niet alleen, nee, samen met ongeveer 2,7 miljoen andere Nederlanders! De show is dus erg populair maar zit ook boordevol talent. Op dit moment zijn de 'blinde' audities nog bezig waarbij de kandidaten op een podium zingen en de vijf juryleden in hun stoel achterstevoren zitten. Als ze een kandidaat graag in hun team willen hebben (voor de volgende rondes) drukken ze op een knop en draaien ze zich om. Zo worden de kandidaten dus puur op hun stem beoordeelt! Laten we gaan kijken naar mijn favorieten:



Ben Saunders kan natuurlijk niet ontbreken in dit lijstje. In één klap is hij beroemd geworden door The Voice maarja, dat kan ook niet anders want zijn auditie wat bizar goed!



Maar eigenlijk is niet Ben Saunders mijn favoriet maar Sarina Voorn! Ze zong in haar auditie Sober van Pink en haar stem, niet te beschrijven. Het volume is niet normaal!



Op een hele andere manier vind ik de auditie van Jennifer Ewbank weer heel goed. Zo'n lief en zachte stem en dan ook nog in combinatie met het liedje.



Last but nog least: Esther Nijhove. Ze zingt Tell me 'bout it van Joss Stone en ik het begint vond ik het helemaal niet zo bijzonder. Maar het stukje dat ze ging 'rappen' vind ik fantastisch! Het stukje begint op ongeveer 1:30 voor de mensen die het willen doorspoelen ;)

Haha, het valt me eigenlijk nu pas op dat drie van de vier hierboven Van Velzen hebben gekozen als coach! Ik denk dat ik wel kan raden welke coach gaat winnen ;)

Kijken jullie ook The Voice Of Holland?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.