Tip: Spotify


Ik denk dat veel van jullie het programma nog niet kennen, maar ik gebruik het áltijd. Dit programma is echt ideaal als je zelf heel vaak muziek op de computer luistert..
Spotify is een programma die je gratis kan downloaden en waarvoor je een eigen account moet aanmaken (enkel je naam, email en een wachtwoord opgeven). Op Spotify vind je bijna álle liedjes (meer dan 7 miljoen) zonder ze te hoeven downloaden, dus het scheelt gelijk ruimte! Je kan je eigen playlists maken en het delen met andere mensen.. Je kan ze dus ook gelijk luisteren en de kwaliteit is gewoon super! ;)
Het kost echt niks, maar dan heb je wel om de 10 liedjes ofzo een korte reclame en kan je max. 20 uur muziek per maand luisteren (€5 p/m als je meer wil en geen reclame). Nou, 20 uur is toch wel héél veel voor mij. Ook kun je als premium (€10 p/m) wat extra dingen doen, maar echt nodig vind ik het allemaal niet.. :) Spotify is dus een goedkope (zelfs gratis) versie van Itunes!


Spotify kun je hier gratis dowloaden, en ik zou zeggen: Probeer het gelijk uit! Wil je wat meer lezen en weten over Spotify? Klik dan hier.. Kende jij het programma al?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.