Tip: lippotlood

Image and video hosting by TinyPic

Lang geleden had ik een hele bestelling gedaan bij NonPareilBoutique waarin ook dit lippotloodje van NYX zat. Nou had ik 'm alleen maar gekocht om even uit te proberen (want ik had nog geen lippotloodjes) en deze kostte erg weinig! Ik koos voor het lichtste kleurtje wat eigenlijk toch niet zo licht was. Het is meer een oud roze/bruin. Eerst had ik een hekel aan de kleur maar nu vind ik het nog wel een mooi kleurtje!

Image and video hosting by TinyPic

Een mini-swatch om mijn hand. Nou droeg ik dit nooit omdat het niet matcht met een lipstick of iets anders. Nou kwam ik op het idee om hem gewoon over heel mijn lippen te dragen, als een soort lipstick. Dit is niet zo handig wat lippotloodjes zijn vaak erg droog. Maar toen ik er lipbalsem onder deed, dus eerst lipbalsem opbrengen en dan met het potloodje heel m'n lippen inkleuren, vond ik het mooi!

Image and video hosting by TinyPic

Door de lipbalsem heeft het ook een mooi glansje en je kan erover heen nog een laagje doorzichtige gloss over aanbrengen om het nog meer te laten glanzen! Nou blijft de kleur wel lang zitten want het trekt een beetje in je lippen. I like it!

Nou is deze kleur nog redelijk naturel maar ik ga het eens proberen met een felle kleur (ik heb der nog geen) en dan kijken wat het resultaat is!


Gebruiken jullie wel eens lippotlood?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.