Shoplog #18 - Fleur

Deze shoplog is alweer van een tijdje geleden maar ik wou het toch nog eventjes delen. Het is niet zoveel bijzonders maar ben overal blij mee ;) Een aantal dingen hiervan heb ik in Belgiƫ gekocht (Brugge) toen ik daar was om naar familie te gaan!

Image and video hosting by TinyPic

Zo hebben ze in Brugge een New Look waar ik deze 2 paar oorringen kocht voor maar 1,25 euro! How cheap is that?!

Image and video hosting by TinyPic

Bij de New Look kocht ik ook deze roosjes oorbellen voor 2,50 en bij de Lucardi (terug in Nederland) kocht in diamanten voor 1 euro.

Image and video hosting by TinyPic

Bij de Six was ik eigenlijk opzoek naar een klein gouden kettinkje met een vallend blaadje eraan maar die vond ik niet meer. Toen kwam ik dit kettinkje met een diamantje eraan tegen voor 4,95 (4,55 met CJP pas).

Image and video hosting by TinyPic

Grijze sportbroek van de H&M van redelijke dunne stof, kostte 14,95. De reden dat ik 'm heb gekocht is omdat ik nog een sportbroek nodig had voor gym! Eigenlijk moeten we een zwarte hebben, maar ach, grijs is ook goed ;)

Image and video hosting by TinyPic

Simpele witte legging gekocht bij Different (maar hij is van het merk Pieces) voor 5 euro in de sale.

Image and video hosting by TinyPic

Als laatste kocht ik dit zwart vestje van de Pieces voor 7,95 (hij was afgeprijsd). Alleen ik krijg 'm serieus op geen enkele manier op de foto. Dit was nog de beste foto :')

Houden jullie ook van koopjes scoren? En waar vinden jullie ze?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.