NOTD - Nude lovee

Na een tijdje kleurrijke nagellak en aparte nailart's had ik wel even zin om mijn nagels simpel te lakken.. Daarom lakte ik mijn nagels met het Catrice nude sensation lakje 'Nude Beige'. Een prachtige nude kleurtje die na 2 laagjes net goed dekt! Daarna heb ik er een nagelsticker van een hartje op geplakt van de Essence CrazyChick stickerding. Ik vind mijn nagels er wel heel lieflijk uitzien zo.. :)
Nog een close-up van het hartje:
Brr, mijn ringvingernagel lijkt op deze foto eng lang.. Dat is 'ie dus niet. xd
De nagellak kostte rond de €2,50 en zat in een LE, dus helaas is hij niet meer verkrijgbaar..

Draag je ook wel eens zulke nude kleuren nagellak? Of ben je meer van de kleurtjes??

Owh en nog wat, morgen zijn we van 11.00 t/m 14.00 bezig met het verbouwen van onze site.. Dus het wordt hier en daar een beetje rommelig en het commenten kan wat verkeerd gaan. Zometeen nog een kort artikeltje hierover.. ;)

Liefs Dajana


About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.