Mobiele abonnement dilemma, help me!

Laat ik gelijk beginnen met het zeggen hoe blij ik ben dat mijn abonnement ten einde loopt! Bye bye LG! Mijn vriendin en ik hebben beide een LG (gehad) en ons 'motto' was: LG, Life's Good except your mobile. Nee, begin gewoon niet aan een LG telefoon. Dit keer ga ik dan ook voor een Samsung, in tegenstelling tot mijn LG heeft 'ie uiterlijk én innerlijk. Een Samsung Galaxy Ace, om precies te zijn.

Maar nu zit ik in de knoop met twee abonnementen, die van Hi en die van MTV mobile. Ik heb even de inhoud van de abonnementen naast elkaar gezet om het gemakkelijker te maken.



Nu kun je wel een beetje raden waar ik mee zit toch? Ga ik voor dubbel zo veel smsjes of voor dubbel zo veel internet? De prijzen verschillen niet zo veel, dus daar zit ik niet mee. Ik heb gehoord dat MTV mobile onderdeel is van Hi, dus de service lijkt me ook hetzelfde. :)

Ik sms nu rond de 100 smsjes per maand, dus opzich niet zo heel veel. Maar ik moet er wel aan denken dat ik twee jaar aan dit abonnement vast zit, en ik zie mezelf in die twee jaar wel meer gaan smsen. Alhoewel, als ik internet heb kan ik gaan whatsappen en twee van de drie vrienden waar ik het vaakst mee sms hebben ook whatsapp.

Dus wat zeg jij, meer internet of meer smsjes?


Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.