Lipstuff stash ~Dajana

Na pas drie keer onze stash te hebben laten zien in één jaar vind ik dat het wel weer tijd is om hem te laten zien. ;) Voor het eerst laat ik, Dajana, mijn lipstash zien. (hier kon je die van Fleur zien) Mijn lipstash is niet zó groot, maar groot genoeg vind ik zelf. Het lijkt op de plaatjes klein omdat ik veel op één plaatje heb maar in totaal heb ik toch wel 62 lipdingetjes (1tje staat niet op de foto ;)..

Dit is de bak waar ik alles geordend in bewaar. Potjes, lipgloss, lipsmackers & stuff en balsems & lipsticks. Helaas raakt de bak een beetje overvol.. -.-

Dit zijn mijn lipsmackers en andere geurende balsems:
-boven- 6x Skittles pack lipsmackers,
-rijtje in het midden- Strawberry kiwi liquid lipsmacker, Cookie Dought liquid lipsmacker, vanilla sugar liquid lipsmacker, pink lemonade liquid lipsmacker, strawberry banana lipsmacker, berry strawberry pinky lipsmacker en marsmallow lipsmacker.
-rijtje links- Cola vanilla & Sprite lipsmackers
-rijtje rechts- David & Goliath vanilla, cotton candy en cherry

Dit zijn mijn lipsticks (linksboven) en balsems (rechts):
-lipsticks- NYX pumpkin pie, Vixions (oliflame), 2B mat 76, catrice nude sensation 03 nude brown en Carlo Di Roma N125
-lipbalsems- Rosal coconut, milk & honey en shine. Kruidvat sun en naturel. Blistex classic en Labello sun.

Mijn lipbalsems in potjes/blikjes en in tubes:
-potjes, boven onder- Vaseline rosy lips, lipbalsem aardbei, carmex classic, the body shop strawberry, claire's fairy cakes, the body shop watermelon en icecream lipbalm brownie.
-blikjes etc.- Candy shop lip gloss Mocca Maniac, lipgloss kruidvat -.-, LipLickers strawberry en H&M discobal lipbalm.
-tubes- H&M Tangerine Punch, Essence cream gloss 03, yes to carrots flirty pink en Lancôme juicy tube Rose fishnets.

En last but not least de glossjes:
ultra shiny Etos, Essence xxxl shine, 2true lipgloss 4, Gosh lipglaze pink star, MNY lipgloss, Essence cute as hell, MAC dazzleglass date night, Essence lipgloss rasppberry smoothie, Catrice oceana, PUPA ultrareflex diamond edition, Essence xxxl shine big night out (07), Essence summer of love, Catrice royal night en Rimmel London infinite colour gloss.

Hebben jullie ook zo'n grote/kleine(?) lipstuff stash?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.