How do I match this?

Ik hou van kant, het kan je simpele outfit net wat aparter maken.. Als je kant goed matched kan je outfit er heel chique uitzien! Maar met kant moet je ook uitkijken dat het óf niet te gothic wordt óf niet te ordinair.

Laatst heb ik bij de Only een kanten top gekocht (€12), er zit een kanten bloemetjes patroon in en ik vind het er echt heel leuk uitzien. :) Maar nu komt het; Hoe kan ik het goed combineren?? Help me!

Hier zijn de 2 combinaties die ik zelf heb uitgeprobeerd..

De bovenste combinatie vind ik wel erg leuk! Gewoon simpele jeans en een groenige top.. Het geeft iets ouderwets en het is nét niet te donker vind ik zelf.

Ókay, de foto is heel erg mislukt. (kijk hoe langwerpig ik lijk! ;p) Maar wat ik wil laten zien is dat het zo dus ook kan, lichte en felle kleuren eronder en het ziet er gelijk zomers en feestig uit.. Nu vind ik deze kleur combinatie niet zo super, maar you get the point. ;)

Draag je zelf wel eens kant en hoe combineer je het?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.