Andrélon feest shampoo

Je hebt vast wel een reclame van Andrélon langs zien komen! Vooral nu dat Andrélon 70 jaar bestaat. Ze hebben daarvoor speciaal 3 feestshampoo's ontworpen: Champagne shampoo, Hieper-De-Piep shampoo en I love Holland shampoo. Ik heb de.....

Andrélon Champagne shampoo! Zoals ik al zei is de shampoo een speciale editie voor het 70-jarig bestaan van Andrélon. Dit wordt niet echt een review maar ik moest even deze shampoo met jullie delen, want hij is LOVELY!
Het meest speciale van deze shampoo is de geur; Champagne! Hij ruikt echt heerlijk zoet, maar niet té. Hij blijft ook een tijdje hangen in je haar, wat ik dus niet bij veel shampoo's heb!
Daarnaast is de substantie echt heerlijk. [zie foto] Het is een champagne-kleur met goude glitters erdoorheen, echt een wauw-effect vond ik! Het is een beetje waterig, wat ik eigenlijk heel fijn vind. Zo verspreidt het zich fijner en beter door je haar.. ;)

En dan nog wat! Mijn haar voelde na het wassen.... raar. Ik voelde mijn haar bijna niet nadat ik het had geföhnd en gekamd, het was zóó zacht!

De prijs ligt rond de €3,99 en met al is deze shampoo een echte aanrader voor mensen die van een champagne-geur houden en vooral voor mensen die zacht aanvoelend haar willen!

Liefs, Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.