3 Dwaze Dagen

Jaja, ze komen er weer aan: de 3 Dwaze Dagen in de Bijenkorf! Op donderdag 30 september begint het weer en dit jaar ga ik er naartoe! Okay, de kans is groot dat ik ga maar het is niet helemaal zeker :) Voor jullie zet ik de leukste acties op beautygebied op een rijtje voor alle dagen. Nou vind ik persoonlijk donderdag de leukste dag en dat is ook de dag dat ik misschien ga. Natuurlijk heb ik ook school maar ik ben vroeg uit op donderdag ;)

DONDERDAG

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb gewoon even de hele pagina geprintscreend maar het gaat om bepaalde acties.
- Bourjois make-up 2 voor 5 euro
- Clarins make-up 50% korting
- Rituals Douche foam 3 voor 15 euro (ik weet het niet, nog steeds niet goedkoop maar deze zijn echt zo fijn!)

Image and video hosting by TinyPic

- Elizabeth Arden 8-hour Skin Protectant Cream 20 euro of de 8-hour value set 15 euro
- Montagne Jeunnesse maskertjes 5 voor 5 euro

VRIJDAG

Image and video hosting by TinyPic

- HerĂ´me nagellak met bijpassende kleur lipgloss 7,50
- Max Factor lipfinity 7,50

Image and video hosting by TinyPic

- Lipsmackers megapack 8 stuks 8 euro
- Freeman maskers 3 euro

Zaterdag
Zaterdag zijn er eigenlijk weinig leuke acties vind ik, vooral parfum maar wel Clarins huidverzorgings producten met 50% korting.

Eigenlijk zijn er elke dag veel leuke acties van parfum maar daarvoor raad ik je aan om in de boekjes van de 3 Dwaze Dagen te kijken of op de site van de Bijenkorf!

Gaan jullie naar de 3 Dwaze Dagen, of willen jullie gaan?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.