Get the summerfeeling 2011 (music)

Hadden jullie tijdens de paasdagen ook al het vakantiegevoel? Ik had echt het gevoel alsof het al meivakantie was. Zon, ijsjes, shorts, rokjes, noem het maar op! Helaas, nog een kort weekje naar school en dan pas vakantie.
Bij zulk heerlijk weer horen natuurlijk ook heerlijke nummers. Dit jaar zijn er naar mijn mening nog niet zoveel nummers uitgekomen die echt de titel 'zomernummer van 2011' verdienen. Maar toch heb ik er een paar gevonden!

Dit nummer is volgens Youtube 'de nummer van de winter 2011'. Nou niks winter, dit is toch duidelijk ook een zomerhit! Ik heb echt een tijdje lang alleen dit nummer geluisterd, ik vond het echt een te gek nummer. Nu luister ik het nog steeds heel vaak hoor, wat een heerlijk nummer!
Het nummer in dit filmpje is trouwens de iets bewerkte versie (volgens mij ook versneld), voor de originele kun je even hier klikken. ;)

Dit vind ik ook zo'n heerlijk nummer! Bij dit nummer kun je toch gewoon niet stilzitten? De Lambada vond ik toen al geweldig, en dit nummer is net zo goed (misschien zelfs beter?).

Dit nummer heb ik ontdekt toen ik aan het zoeken was naar zomernummers voor dit artikel, en wat ben ik blij dat ik hem heb ontdekt. Een superleuk en vrolijk nummer! Sowieso ben ik al fan van Sean Kingston, zijn liedjes zijn zo vrolijk altijd. Ik hoop dit nummer deze zomer nog vaak te horen..

Ik blijf het maar zeggen; Een heerlijk nummer! Dit is dan echt een feestnummer, maar bij feesten moet ik altijd gelijk aan de zomer denken dus daarom hoort dit ook bij dit lijstje vind ik.. ;)
Dit is wel overduidelijk een zomernummer! Een erg relaxt nummer, ook heel fijn in de zomer..

Welk nummer vind jij dat de zomerhit moet worden?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.