NOTD - Some glitter in the air

Wat was ik blij toen ik zag dat de nieuwe assortimenten van Catrice en Essence in onze Kruidvats lagen. Ik pakte gelijk een winkelmandje en gooide er vanalles, en met vanalles bedoel ik nagellak! In de ene Kruidvat was de Nail Art collectie er ook, dus daar heb ik ook wat van gehaald. Namelijk een glitter topcoat.
Ik had ook het geluk dat bij de Kruidvat bij mij in de buurt nog niks was uitverkocht, NIKS. Dat is eigenlijk altijd zo bij 'mijn' Kruidvat, that's why I love him! Maar genoeg hierover, hier zijn mijn nagels. ;)






Een prachtige combinatie vind ik zelf! Ik heb hierbij twee lakjes gebruikt, die je hieronder kan zien.. ;) In het echt is het meer een lavendel blauwe kleur, en minder luchtblauw zoals op de foto's.
Het lakje van Catrice, 530 Up in the air, dekt perfect in twee laagjes. Maar met één laagje zou je het ook nog wel redden. Helaas is het lakje wel dik en duurt het daardoor wat langer om te drogen. Maarah, het is een prachtig kleurtje en ik vind het echt jammer dat ik geen foto heb gemaakt zonder de glittercoat erover. De glittercoat, 04 Mystic Mermaid, komt van de Essence Nail Art collectie en laat een prachtige laag opvallende glitters achter. De glitters zie je goed op de allerlaatste foto, ze zijn blauw/zilverachtig.


Het Catrice lakje kost €2,49 en de topcoat van Essence kost €1,79 (zo uit mijn hoofd hoor)

Heb jij nog wat gehaald van de nieuwe assortimenten?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.