Meet my Godmother (Soap)

In Amsterdam waren er twee Lush-winkels, en we zijn in beide geweest. Bij de eerste Lush waar we inliepen hebben we vooral aan zeepjes gesnoven en rondgekeken, we waren nog niet van plan om iets te kopen. Maar toen we de tweede inliepen, en we niks bij de MAC hadden gevonden, konden we de heerlijkheid niet meer weerstaan.. ;) Ik kocht het zeepje genaamd 'The Godmother', een goddelijk zeepje zeg ik je!

De zeep ruikt heel zoet en fris, precies de geur van een wijnbal (je weet wel, die je bij de kermis koopt). De geur is echt heel sterk, mijn hele kamer ruikt ernaar terwijl hij gewoon in mijn kast ligt. But I don't mind! De eerste reactie van iedereen hier thuis als ze aan het zeepje ruiken is 'aaaaaah', dat zegt al genoeg denk ik? ;)

De zeep schuimt lekker en laat een heerlijke walm van geur achter op je huid. Maar ik hou er zelf niet zo van om er mee te douchen. En dat ligt niet aan dit zeepje, maar ik vind een douchegel gewoon lekkerder. En ik lees ook dat sommige deze zeep wat uitdrogend vinden, en dat is nou net wat ik echt nĂ­et wil hebben. En daarom gebruik ik het dan ook vooral voor mijn handen..

Sorry ik kon niks anders verzinnen voor foto's, want de geur is toch hetgeen wat uitspringt bij dit zeepje. En helaas kan ik de geur niet aan jullie doorgeven door de computer, maar ik geniet serieus elke keer weer van deze geur. Enja, hopelijk komt het een beetje naar voren op deze foto.. :)

Deze zeep kostte €4,45 voor 110 gram, beetje aan de dure kant maar de geur is het waard.

Hebben jullie al wat van Lush geprobeerd?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.