Products, I love you

Tumblr_lghkgsgz9p1qedcspo1_500_large

Het is jullie vast niet ontgaan dat het vandaag Valentijnsdag is, de dag om mensen te laten weten hoeveel ze voor je betekenen. Maar waarom alleen mensen? Er zijn ook een paar producten die een plekje in mijn hart hebben veroverd, gewoon omdat ze zo goed hun werk doen! :) En vandaag is de dag om ze in de schijnwerpers te zetten..

Droogshampoo van Batiste vind ik heel fijn! Ik gebruik het niet zo vaak omdat ik niet snel vet haar heb en als ik het wel heb ik het vergeet, maar als ik het wel gebruik doet hij zijn ding. Mijn haar voelt gelijk een stuk zachter aan, ruikt lekker en hij laat bij mij nauwelijks een witte waas achter.

Nivea Dry Comfort 24h doet zijn werk super! Hij ruikt echt heerlijk, gewoon fris. Hij laat totaal geen witte strepen achter en doet wat hij belooft. Mijn nummer 1 deo.. :)

Dan mijn twee favoriete producten, ik gebruik ze echt non-stop: Carmex en Burt's Bees! Ik was al heel tevreden over mijn Carmex, en sinds afgelopen vrijdag heb ik de Burt's Bees ook in mijn bezit (gekocht bij De Tuinen). En daar ben ik ook hartstikke blij mee! Carmex verzorgt mijn lippen goed en laat een mooie glans achter en Burt's Bees voelt gewoon heerlijk aan op je lippen.

Enja dit is dan geen beautyproduct, maar wel hét product achter deze blog. Fleur en ik hebben beide dezelfde fotostudio en gebruiken hem keer op keer, een geweldig ding! Zonder een fotostudio zou het maken van mooie foto's een stuk lastiger zijn, en daar zou de blog ook onder lijden. Thank u Rittz fotostudio! En mijn camera verdient natuurlijk ook een bedankje!


Welk product vind jij dat een plekje in je hart verdiend?

En nog een fijne Valentijnsdag iedereen!

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.