Movies Recently Seen (aanraders!)

Ik heb een tijd lang geen films gekeken, ik had er gewoon geen tijd voor. Maar sinds kort (na de 2de periode van school) heb ik veeel meer tijd, soms zelfs tijd teveel. En wat ga je dan doen? Juist, films kijken (of internetten of series kijken...).

De films die ik heb gekeken zijn onder andere Black Swan en Letters to Juliet. Beide totaal verschillende en prachtige films, vandaag vertel ik mijn mening over die films. ;)

' Deze film gaat over Nina, een balletdanseres die kans krijgt op de hoofdrol in 'The Swane Lake' als de witte en zwarte zwaan. Volgens haar artisitiek leider is Nina perfect voor de rol van de witte (onschuldige) zwaan, maar heeft ze niks van de zwarte (verleidelijke) zwaan in zich. Dit komt vooral doordat ze een echt moederkindje is, haar moeder bepaald haar hele leven. Nina gaat op zoek naar de 'bad girl' in haar. Deze zoektocht valt haar heel zwaar, vooral doordat ze moet concurreren met Lily (de perfecte zwarte zwaan). '


Black Swan vind ik een prachtige en diepe film, een echte psychologische thriller. Je wordt gewoon het verhaal ingezogen, alles wat er gebeurt raakt je vanbinnen. Ik heb me ook nog nooit zo 'raar' gevoeld bij een film. De hele film had ik een soort van knoop in mijn maag, heel apart! De film heb ik wel in delen gekeken, maar zelfs nu had ik bij het einde van de film echt even een 'back to earth' moment. Echt een aanrader!

De volgende film die ik heb gezien is Letters to Juliet.
'Letters to Juliet gaat over Sophie, een jonge amerikaanse feitencheckster. Ze wil maar al te graag journalist worden en haar eigen verhalen gaan schrijven. Haar verloofde Victor opent binnenkort een italiaans restaurant en daarom gaan ze naar Italiƫ (in Verona) op vakantie. Sophie maakt hier kennis met het Letters to Juliet idee: Vrouwen schrijven een brief aan Juliet en vragen haar hulp over de liefde. Ze ontmoet 'de secretaressen van Juliet' die alle brieven zelf beantwoorden. Als Sophie zelf een brief vindt van maar liefs 50 jaar oud besluit ze die terug te schrijven. De schrijfster van de brief ontvangt de brief en komt Sophie zelf opzoeken. Ze gaan met ze allen op zoek naar haar oude geliefde....'

Deze film is zo heerlijk om te zien! Een echte chille film die je in je eentje, maar ook met je vriendinnen, leuk zult vinden. Met hier en daar wat huilmomenten, vaak een grapje tussendoor en vooral veel vrolijke momenten in het zonnige Italiƫ is dit een ware 'chickflick'. And that's what we like! :)

Welke film vind jij een echte aanrader?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.