Monthly to-do's

Een totaal nieuw idee, een monthly to-do list. Hier laat ik (of Fleur) zien wat ik aan het eind van deze maand allemaal wil hebben bereikt. Zo 'daag' ik mezelf een beetje uit om dingen te doen die ik normaal niet zo snel zou doen, en dan laat ik volgende maand een overzicht zien van wat ik wel en niet heb bereikt.. ;) We hopen dat het idee een beetje leuk (en vooral duidelijk) is.


Toelichting:

Valentijnsdag heb ik tot nu toe nog nooit gezien als 'de dag van de liefde', het was gewoon een doodgewone dag voor mij. Dit jaar wil ik wel ietsie meer doen.. Ik heb geen vriendje hoor, maar ik vind dat mijn vriendinnen en mijn moeder ook wel wat liefs verdienen. Gewoon omdat ze het meest voor mij betekenen, en dat valt toch ook onder 'liefde'? :)

Iets online bestellen, dat spreekt toch voor zich? Ik ben de laatste tijd alleen aan het sparen, en ik kan gewoon geen geld uitgeven aan dingen die ik niet echt nodig heb (denk aan: nagellak). Maar deze maand ga ik gewoon een keer online bestellen!

We krijgen de laatste tijd steeds vaker mails van Youtube met die en die hebben zich geabonneerd, maar wel zonde natuurlijk dat we nauwelijks filmpjes opnemen. Dus binnenkort een shoplog filmpje?

Ik moet dit jaar mijn profielkeuze maken, en voor een paar vakken heb ik me nog niet echt 'bewezen'. Niet dat ik onvoldoende sta, eigenlijk niet eens onder de 7, maar toch heb ik z'n gevoel dat ik het soms beter kan. Dat slaat eigenlijk nergens op, maar ik ga me gewoon meer inzetten tijdens de les. ;)

Oepsie, ik kom er nét achter dat de vakantie helemaal niet in februari valt. Maar dan ga ik gewoon even vals spelen, ik maak gewoon deze maand alvast plannen voor de vakantie. In de kerstvakantie heb ik namelijk níks gedaan, gewoon uitgerust (lees: verveelt). En ik wil veel liever een volgeplande vakantie hebben!

Wat wil jij deze maand gedaan hebben?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.